12 O'Clock

Regulamin sklepu

1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.12oclock.pl  prowadzony jest przez firmę 12 o'clock. Firma zarejestrowana jest w Polanicy Zdrój, przy ulicy Bema 5a. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 8831775506 , Regon: 020623406 . Adres korespondencyjny: ul. Wojska Polskiego 9B, 57-320 Polanica Zdrój.


2. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym – zwanym dalej "12oclock".

3. Wszystkie towary sprzedawane przez sklep internetowy "12oclock" są nowe (fabrycznie zapakowane), wolne od wad prawnych.

 

* W naszych ofertach przedstawione zostały poglądowe zdjęcia opakowań oraz produktów. Ze względu na częste zmiany po stronie producentów zegarków ich wygląd w rzeczywistości może odbiegać od zamieszczonych zdjęć

* Szczególną uwagę należy zwrócić na główne zdjęcie produktu tzw. miniaturkę. Często są to projekty graficzne mogące odbiegać od finalnego, wyprodukowanego produktu. Sugerujemy przedzwonić do naszej firmy z celu sprecyzowania różnic jeśli tak owe występują.

* Nasza firma stara się być „zieloną firmą” tj. przyjazną dla środowiska. Dlatego też instrukcje w języku polskim wysyłamy do Klientów w wersji elektronicznej.

4. Wszystkie ceny podane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

5. Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu "12oclock", poprzez e-mail, oraz pod numerem telefonu 514 301 864.

6. Do złożenia zamówienia nie jest konieczna rejestracja lub posiadanie konta w sklepie.

7. Do realizacji zamówienia niezbędne jest podanie danych adresowych tj. imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto oraz danych kontaktowych tj. imię i nazwisko, telefon, e-mail. W przypadku podania niepełnych danych – skontaktujemy się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy "12oclock" może odstąpić od realizacji zamówienia.

8. Wszystkie sprzedawane towary w sklepie internetowym "12oclock" znajdują się fizycznie na magazynie. Czas wysyłki uzależniony jest od wybranej formy płatności oraz rodzaju wysyłki przez Klienta. W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem, "12oclock" skontaktuje się z Klientem, celem ustalenia sposobu realizacji zamówienia (częściowa realizacja, oczekiwanie na zamówiony towar, anulowanie zamówienia).

9. Wprowadzanie zmian do zamówienia lub jego wycofanie jest możliwe poprzez telefoniczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta: 514 301 864 lub e-mailem pod adresem sklep@12oclock.pl .

10. Wszystkie towary zakupione w sklepie "12oclock" dostarczamy zgodnie z wybraną przez Klienta formą przesyłki. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce   Przesyłka i płatności. "12oclock" nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez inne firmy kurierskie, wybrane przez Klienta, z którymi nasza firma nie ma podpisanej umowy.

11. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia następującego po dniu, w którym rzecz została wydana/dostarczona. Nabywca musi jednak zwrócić kupione artykuły w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Po odstąpieniu od umowy konieczny jest zwrot wszystkiego, co otrzymano na jej podstawie, w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiono od umowy. Zwracany towar należy odesłać razem z fakturą/paragonem oraz oświadczeniem zwrotu, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zamówionego towaru. Konsument ponosi przy tym bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, tj. koszty dostarczenia towaru do siedziby sklepu. Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z powyższą Ustawą w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

Niedozwolone jest Prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zegarka z grawerunkiem wykonanym według specyfikacji konsumenta.

W terminie 14 dni możliwa jest również wymiana towaru. Zwracany towar powinien być dostarczony niezwłocznie wraz z formularzem o odstąpieniu od umowy oraz informacją na jaki produkt ma zostać on wymieniony.

Jeżeli towar zakupiony został na firmę (faktura VAT), wówczas w myśl przepisów transakcja nie jest traktowana jako sprzedaż konsumencka i nie przysługuje w tym przypadku prawo zwrotu/wymiany towaru.

12. Towary zakupione w sklepie internetowym "12oclock" posiadają dwuletnią (24 miesiące) gwarancję (w przypadku zegarków marki Casio oraz Timex gwarancja wynosi 36 miesiące) obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja udzielana jest tylko na mechanizm zegarka. W razie usterki towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz opisem usterki na adres naszego serwisu w terminie do 30 dni od ujawnienia wady. Zgodnie z prawem konsumenta nasza firma jest odpowiedzialna za sprzedawane produkty, dlatego też my jesteśmy gwarantem. Posiadamy własny, doświadczony zespół serwisantów. Naprawiony lub wymieniony towar odsyłany jest do Klienta na koszt 12 o'clock. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.

13. Szczegółowe informacje dotyczące procedury rozpatrywania reklamacji oraz możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur znajdują się w zakładce Reklamacje i zwroty.

14. "12oclock" ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

15. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru z umową nastąpi w ciągu 14 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany towaru na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko produktów nienoszących śladów użytkowania. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany w ciągu 2 dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.

16. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Firma 12 o'clock zaleca, aby przed odebraniem przesyłki sprawdzić stan opakowania towaru (czy nie posiada widocznych uszkodzeń). W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności dostawcy sporządzić protokół szkody. Prosimy o kontakt w celu ustalenia dalszego szlaku postępowania. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

17. Do wszystkich zakupionych towarów dołączamy paragon. Na życzenie klienta wystawiamy faktury Vat.

18. Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

19. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży z naszą firmą i wyrażeniem zgody na przetwarzane danych osobowych.

20. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie "12oclock"

21. Wszystkie produkty, nazwy i znaki handlowe publikowane na stronach firmy 12 o'clock są używane wyłącznie w celach informacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. Zawartość merytoryczna sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego. Wszelkie opisy oraz zdjęcia produktów wykonywane przez 12 o'clock objęte są prawami autorskimi, a ich kopiowanie, powielanie bez wiedzy 12 o'clock 
jest nielegalne.

22. Towary, które po zakupie zostały poddane dodatkowym usługom w naszej firmie tj. grawerowaniu, skracaniu bransolety lub dorabianiu dziurek w pasku, nie podlegają zwrotowi bądź wymianie na inny towar.

23. W dniach 01.11.2017 - 05.11.2017 przebywamy na urlopie.

  • PROMOCJE
  • Kontakt

    12oclock.pl – markowe zegarki

    Jesteśmy do dyspozycji

    pon–pt 10:00–17:00

    tel: 514 301 864

    sklep@12oclock.pl

    Status GG gg: 1407165

    Wszystkie loga zawarte na stronie są własnością poszczególnych marek i zostały użyte w celach informacyjnych.