12 O'Clock

DKNY

DKNY
Donna Karan jest jedną z najpopularniejszych amerykańskich projektantek. Barwna postać na światowej scenie mody. Kreatorka o niebanalnym, ekstrawaganckim stylu. Tworzy dyskretne acz rozpoznawalne produkty. Rzeczy, na których widnieje jej metka to już nie tylko całe linie ubrań, torebek, obuwia, perfum, ale też meble.

Urodzona w 1948 roku w Nowym Yorku od dziecka miała styczność z modą ze względu na zawody rodziców : mama-modelka, ojciec-szef pasmanterii. Po opuszczeniu Parsons School of Design już wkrótce zaczęła pracę u Anny Klein projektując odzież sportową. Dzięki ciężkiej pracy i niezaprzeczalnemu talentowi w 1984 roku udało jej się stworzyć własną markę- Donna Karan New York. Jej pierwsza autorska kolekcja okazała się wielkim sukcesem, zapewniając debiutantce mocną pozycję w Stanach Zjednoczonych, a niebawem w międzynarodowym świecie mody.

Karan jest laureatką licznych nagród Rady Amerykańskich Projektantów Mody, ostatnią z nich jest wyróżnienie w 2004 roku z okazji 20-lecia pracy twórczej.

Znakiem rozpoznawczym Donny Karan jest styl i szyk, który posiadają nawet linie sportowe, oraz pragnienie aby wszystko, co stworzy dla kobiet było częścią ich codzienności, dzięki funkcjonalności połączonej z elegancją. Projektantka doskonale rozumie współczesną kobietę, zna rytm jej życia, zatem w sposób naturalny w jej kolekcji zaczęły pojawiać się zegarki.

Do wyróżniających się lini zaliczyc należy niewątpliwie linię zegarków z plecionej stalowej bransolety, której już trzecie pokolonie właśnie ukazało się na rynku. NY4823 oraz NY4822 to modele wysuwające się na pierwszy plan ze względu na niewątpliwą urodę oraz subtelną klasę i wdzięk.
Równie popularne modele NY4331 lub NY4332 wiodą prym wśród najlepiej sprzedawanych damskich zegarków z kręgu fashion watches.

Zegarki, jak wszystkie dzieła DKNY charakteryzują się wytwornością, wyczuciem stylu i niecodziennym, choć często skromnym wizerunkiem. Pasują do każdej kobiety ze względu na różnorodność i bogactwo wzorów.

Wszystkie loga zawarte na stronie są własnością poszczególnych marek i zostały użyte w celach informacyjnych.